Foodpanda se mută pe Glovo: care sunt reducerile pe care le ai și cum le obții
Începând de astăzi, 1 februarie, Foodpanda se mută pe Glovo. Ai o reducere specială dacă instalezi aplicația din urmă.
“O schimbare care aduce doar vești bune: Foodpanda s-a mutat oficial pe Glovo. Încearcă aplicația care îți aduce orice!”, este mesajul pe care l-au transmis cei de la Foodpanda, prin e-mail, utilizatorilor aplicației de ordering.
Așadar, utilizatorii aplicației pot comanda în continuare produsele lor preferate. În luna decembrie a anului trecut, Glovo a primit aprobare din partea Consiliului Concurenței pentru achiziționarea Foodpanda în România.
Foodpanda se mută pe Glovo
Utilizatorii Foodpanda care încearcă să comande produse prin intermediul aplicației sau prin intermediul site-ului, de astăzi, sunt redirecționați către platforma Glovo. Acolo se vor putea înregistra cu ușurință, în câțiva pași. Și, după cum vezi în captura de ecran de mai sus, ai și o ofertă specială, dacă încă nu ești client Glovo.
Tuturor clienților Foodpanda care nu s-au înregistrat încă pe Glovo le-au fost create conturi care se pot activa în trei click-uri de pe link-urile personalizate care vor fi transmise utilizatorilor prin email și prin notificări pe telefon. Acest lucru este gândit pentru a crea o experiență cât mai plăcută și pentru a fluidiza procesul de tranziție dintre cele două aplicații.
În urma acestei schimbari, de fapt, pentru tine nu se schimbă prea multe. Te poți bucura în continuare de toate restaurantele tale preferate, deoarece acestea se regăsesc acum pe Glovo. În total, în acest moment, în platformă sunt prezente peste zece mii de restaurante precum McDonald’s, KFC, Mesopotamia, Spartan, etc., dar și peste două mii de magazine cu livrare rapidă, precum Kaufland, Auchan, Penny, evoMAG, Diverta, English Home, Cărturești, Douglas și altele.
„De astăzi, Foodpanda se mută pe Glovo și suntem foarte bucuroși că putem anunța începutul procesului de migrare a Foodpanda către Glovo. Este un proces amplu, parte a unei strategii bine puse la punct, care ne va permite să contribuim la maturizarea pieței de livrare la cerere și să oferim un serviciu foarte bun utilizatorilor noștri. Vom continua demersurile de creștere și sperăm să fim cât mai aproape de toți clienții Glovo cu produsele adecvate nevoilor acestora, dar cu și o experiență de consum la cele mai înalte standarde”, a declarat Victor Răcariu, Regional General Manager Glovo pentru Europa de Sud-Est.